BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
CALSCALE:GREGORIAN
PRODID:-//Diputació de Barcelona//DibaCMS//EN
BEGIN:VEVENT
UID:2651
DTSTAMP:20260505T071708
DTSTART:20210124T170000
DTEND:20210124T190000
SUMMARY:Espectacle familiar:  REACH UP HIGH
LOCATION:Plaça  Catalunya s/n 08273 Santa Maria d'Oló
METHOD:PUBLISH
X-WR-CALNAME:st.m.olo@olo.cat
X-WR-TIMEZONE:Europe/Madrid
DESCRIPTION:
Anglès | English | Escolar |Cançons |Danses

 



REACH UP HIGH

An animation show in english, by Rah-mon Roma

“L’espectacle del Rah-mon Roma és un d’aquells productes que molts de nosaltres, mestres, formadors i especialistes del món dels infants, trobàvem a faltar. I no és que no n’hi hagi, no, d’espectacles excel·lents, dels del punt de vista musical i educatiu. Aquest “show” (mai millor dit), però, proposa viatjar pel món compartit de dues llengües, el català i l’anglès.”

“[…] La selecció de les cançons i de les activitats que es poden desenvolupar abans o després de l’espectacle ha estat molt acurada, amb objectius didàctics relacionats amb els valors, l’entorn, els llenguatges, la consciència i descoberta d’un mateix i la relació amb els altres.”

“Aquest espectacle és una proposta integradora, festiva i coherent que dóna resposta a l’actitud plurilingüe de les escoles i de les famílies del segle XXI.”

(retalls de la presentació de la Dra. Carme Flores Muxí, Directora del Grau en Educació Primària i mestra d’anglès a l’escola. FPCEE Blanquerna. Universitat Ramon Llull).

 




 

Venda d'entrades a ENTRÁPOLIS a : https://www.entrapolis.com/entradas/rah-monroma

 

 

 

URI:https://www.olo.cat/actualitat/agenda/espectacle-familiar-reach-up-high.html
CLASS:PUBLIC
END:VEVENT
END:VCALENDAR
