Oló de lletres 2025

Del 14 de novembre al 16 de novembre de 2025

14 de novembre

A les 20 h. Xerrada inaugural "Literatura, muntanya i símbol"  amb Carlota Gurt.

Venda de llibres amb la llibreria Cal Cisteller,Servei de bar amb vins locals de st miquel d'Oló i vins Colltor de la DO pla de Bages

15 de novembre

A les 10 h. Caminada literària familiar amb Carme Carrera, Marta Julià i canalla excursionista d'Oló Sortida: Plaça Catalunya.

A les 10 h. Caminada literària amb Miracle Sala (passejada i taller literari per a adults). Col·labora: Centre Excursionista d'Oló

A les 17 h. Conversa amb Elisenda Roca sobre el seu llibre "El misteri de la muntanya calavera" (primària). Al Centre Recreatiu.

Paradeta de llibres per a la canalla, de 16h a 19h a càrrec de El petit tresor. A la placeta del Centre Recreatiu.

A les 17 h. Muntanyes de paraules. Exposició literària guiada amb el Club de Lectura d’Oló. A l’Espai Hemalosa.

A les 19 h. Cites exprés literàries. Intercanvi de recomanacions literàries. A càrrec de Primo Piano Cassà. A l’Espai Hemalosa. Amb inscripció prèvia obligatòria. A l'enllaç del perfil o pel WhatsApp de l'ajuntament.

 A les  20 h. Sopar popular i vins locals, a la Plaça Catalunya. Amb el Moviment Júnior.

A les  22 h. Concert de Montse Castellà i Borja Penalba. A l’Espai Hemalosa. Entrades anticipades a 15 € al Bar de les Piscines. Menors de 16: 10 €. A taquilla: 18 €.

16 de novembre

A les 11 h. Conèixer la muntanya a través de les paraules. Presentació del llibre "Alpinisme de secà. L'essència de l'escalada natural" a càrrec de l'autor, Eduard Sallent.

A les 12 h. Taula rodona sobre Jacint Verdaguer i la muntanya. Amb Joan Vilamala, filòleg i verdaguerista, i Jaume Coll Mariné, músic i poeta. Moderador: Cristòfol Jiménez
Venda de llibres amb Cal Cisteller

A les 18 h. Canigó, adaptació dramatitzada a partir del poema de Jacint Verdaguer. Amb el Grup Escènic d'Oló

Durant tots els actes a l’Espai Hemalosa, hi haurà SERVEI DE BAR i un RACÓ DE LLIBRES INFANTILS.

Com en les passades edicions, tindrem productes a la venda amb la il·lustració de l’edició present d’Oló de Lletres: llibretes, bosses porta-llibres i pòsters. Gràcies a la col·laboració de El talleret de la Maria Josep i Sauleda.

El disseny del programa és obra de Maria de Celestino.

El nou logo d'Oló de Lletres és una creació de Fina Sala.

Espai Hemalosa (Antiga Fàbrica)

Plaça Catalunya s/n - 08273 Santa Maria d'Oló - Barcelona
Amplieu el mapa
Com arribar-hi
Darrera actualització: 31.10.2025 | 12:56