Sortida familiar al Cim de Sant Miquel de solterra a Sant Hilari Sacalm

Diumenge, 21 de novembre de 2021 de 07.45 h a 20.00 h
SORTIDA

Ruta Circular al Cim de Sant Miquel de Solterra o de les Formigues 1202m des de Sant Hilari Sacalm
Diumenge 21 de Novembre del 2021

En aquest itinerari familiar ens endinsarem dins de les muntanyes i els boscos de les Guilleries per poder arribar al cim de Sant Miquel de Solterra o de les Formigues. És una ruta circular que comença i acaba en l’aparcament on deixarem els cotxes. Un cop comencem la ruta anirem seguint el GR 83 que ens portarà fins a la riera de la font del Gavatx, on travessarem un pont de fusta, i al cap de poc trobarem una cruïlla on deixarem el GR 83 i seguirem per la pista de l’esquerra. Mentre continuem baixant, trobarem la font de la Formiga, des d’on ja sentirem l’aigua del Salt de Sant Martí. Un cop aquí comencem a pujar per la pista fins arribar a un punt que ens desviem per les feixes de Can Borrell fins arribar a les seves ruïnes. Aquí comença un corriol que va pujant directament i zigzaguejant en la seva part final fins a trobar la carena, un cop aquí girem a la dreta fins arribar el cim de Sant Miquel Solterra o de les Formigues 1202m. De tornada desfarem una part del camí fet fins arribar el turó de Sant Miquel, però seguirem a la dreta fins arribar a la font Sa Guarda, continuarem a mà dreta per la pista fins arribar al GR 83, i seguirem aquests senyals fins arribar a l’inici de la ruta.
DISTANCIA: 9,92 Km i DESNIVELL: +522m RUTA CIRCULAR

HORA i LLOC DE LA SORTIDA: 7:45 de la plaça Catalunya (amb cotxes propis), agafarem la C-25 direcció Girona, i després la carretera direcció a Sant Hilari Sacalm. Un cop allà seguirem la pista que va direcció a Osor, on trobarem un petit aparcament per deixar els cotxes. Cal portar esmorzar.

+INFO: Per més informació trucar 620939921 (David) i 619668063 (Montane) o enviar un correu a centreexcursionistaolo@gmail.com.