Servei itinerant Mediació

Dimarts, 28 d'abril de 2020 a les 00:00

La Diputació de Barcelona, a través de l'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar, ha posat a l'abast dels ens locals que no disposen d'un servei de mediació propi, o que en cas de tenir-lo no estigui operatiu, la Línia d'atenció telefònica de suport a la convivència, una nova funcionalitat del Servei itinerant de mediació ciutadana (SIMC). 

 

L'angoixa davant del context d'incertesa actual, que es tradueix en una major susceptibilitat, unida a la permanència de veïns i veïnes als seus domicilis -persones amb diferents formes de vida, necessitats, recursos i models familiars-, pot derivar en un increment de queixes i molèsties. 

 

L'objectiu d'aquest servei és proporcionar eines a la ciutadania, de manera no presencial, per ajudar-la a gestionar els conflictes de convivència de manera autònoma per mitjà d'assessorament expert en mediació.

Darrera actualització: 28.04.2020 | 08:30