Hemeroteca
Ajudes per al sector turÃstic.
03/04/2020Recursos educatius per a professionals i joves
06/04/2020Benvolguts i benvolgudes,Us enviem diversos recursos i informacions que creiem que poden ser d’interès per vosaltres, pels i per les vostres professionals i pel jovent durant aquest excepcional període.PÃndoles formatives 4.0 en temps de Covid-19 per al comerç.
06/04/2020Benvolguts/des,Us informem que donades les circumstàncies excepcionals que estem vivint, hem preparat les "Píndoles formatives 4.0 en temps de Covid-19" per tal que pugueu continuar la vostra formació des de casa, mentre duri el confinament:Informa't al Consell Comarcal.
09/04/2020Us informem que a a web del Consell Comarcal hem creat un apartat amb informació relacionada amb el COVID-19 i segmentada en diversos apartats: Ocupació / Empresa / Habitatge / Atenció a les persones...,
Fem xarxa, fem TERRITORI, pensa en els productors de proximitat.
15/05/2020Fem POBLE, comprem a Oló.
Recomanacions mascaretes
18/04/2020Us detallem, per al vostre coneixement, Informació relativa a mascaretes i recomanacions d’ús.
Missatge als Olonencs i Olonenques
19/04/2020Diada de st. Jordi.
22/04/2020Entitats, infants, joves, adults, avis i àvies del Moianès...
Unim-nos tots/es per a celebrar aquesta Diada de Sant Jordi 2020 - Sant Jordi #confinatalMoianès, si, però SANT JORDI! Molt bona Diada a tothom!
Aquestes són les propostes que us plantegem des del Consell Comarcal – Consorci del Moianès:
i... atenció entrareu en el Sorteig d'un lot de llibres i un lot de productes del Moianès!TOTHOM PROTEGIT. Entrega de mascaretes.
29/04/2020L'Ajuntament de Santa Maria d'Oló *proporcionarà* una mascareta de prevenció reutilitzable a tots els olonencs majors de 65 anys, i també els nens i nenes d'entre 3 i 14 anys.
A tota la resta d'habitants, se li subvencionarà una part en la compra de la primera mascareta
Servei itinerant Mediació
28/04/2020La Diputació de Barcelona, a través de l'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar, ha posat a l'abast dels ens locals que no disposen d'un servei de mediació propi, o que en cas de tenir-lo no estigui operatiu, la Línia d'atenció telefònica de suport a la convivència, una nova funcionalitat del Servei itinerant de mediació ciutadana (SIMC).